Företagsfest. Vuxet.

Företagsfest. Känn på ordet. Företagsfest. Fan vad det låter vuxet. Igår var jag på min första företagsfest, och det var sannerligen trevligt. Kostymer, framträdanden, öl, söta flickor, buffé, öl. Summan av kardemumman är att det inte alls blev vuxet när jag i min otroligt slicka kostym snurrade iväg till Modesty - ett ställe jag aldrig skulle sätta mina tassar på vanligtvis och tyckte det vore en smart idé att dra in en long island och suga i mig den på två röda. Slipsen var inte långt från att bli ninjapannband. Jag tror jag snackade upp någon brud, men jag lär ju bara varit otroligt pinsam. Idag mår jag som jag förtjänar och har redan sprutlackat om porslinsholken och svept två liter cola. Allt snurrar fortfarande och jag tror inte jag var så jävla cool igår. Kort sagt; Baksmälla, fulraggning och en jävla ångest. Jag klottrade "2009" över hela gårdagen.

I iTunes just nu:
Lackarmé
- I dislike the likes of you

Ninja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0