Emoninja

Jag är emo. Jag lyssnar på hardcore och har rutig skjorta. Dessutom skriver jag dikter.
Igår var jag på ett riktigt bra hardcoreband. When We Fall (http://myspace.com/whenwefall) hade sin allra sista spelning. DET var emotionellt som fan. Det var fan blod, svett och tårar. Bokstavligt talat. Nu tröstar jag mig i varje fall med BatAArs (http://myspace.com/bataar) låt Cleptocratique som är stenhård. DEPART WITH WHAT'S WORTH DYING FOR! Grymt.

Jag är emo. Det är jag stolt över. Hardcore by birth. Emo by birth. Jag har till och med ett konto på emocore.se . Där finns massa söta emoflickor. På tal om flickor så kommer vi nu till dagens citat. Det är saxat från vår käre medsparv B.Stinson:

"Jag går och blir bög nu, hellre en penis i stjärten än att försöka förstå sig på tjejer. Aids"

You stay in there champ.

I iTunes just nu:
BatAAr
- Cleptocratique

Emoninja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0