I fucking reek of pussy

Det fanns en tid när jag gillade att lukta så här. Jag kunde låta bli att tvätta mig bara för att jag trivdes så mycket med lukten,även om jag visste att det inte var fräscht. Det fanns en tid när denna lukten fick mig att känna mig hemma, känna mig trygg.

Minnena från igår är klara. Mina handlingar är tveksamma.
Kvällen började bra, gick fram och tillbaka. Slutade som jag ville.

Vägen hem var allt för lång, men jag tog mig iaf hem tidigt. Jag tänkte hela tiden på att duscha. Inte alls lika mycket för att få bort svetten från min kropp som denna hemska stank. Jag mådde dåligt.
Jag känner den fortfarande, trots att jag tvättade mig ordentligt, borstade mina tänder och slängde mina kläder i tvätten.


Hela tiden medans jag hade sex tänkte jag på två saker:
1. Jag ville lyssna på Bruce Springsteen
2. Jag ville kissa

Låter det som kärlek?

Det är kärlek. Modern kärlek.


I Spotify just nu:
Bruce Springsteen - Outlaw Pete

Dags att sova ett par timmar, danwar säger god morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0