Fullständig Frihet

Jag ställer mig på predikarens podium.
Fullständig frihet är ämnet.

Som sparv är det sedan länge känt vad den
fullständiga friheten är och hur det är att leva i, efter och med den.
Är du en vanlig människa och ser upp till detta ideal av ideal?
Då bjuder vi på ett efter detta inte längre hemligt tips
som jag själv ofta använder när jag känner mig
lite instängd och "ofri".

1. Ta din favoritblaska (Dassboken, Bamse, Larsson exempelvis)
2. Gå in på toan
- och nu det avgörande ögonblicket -
3. stänger du inte dörren efter dig
4. Lägg en kabel eller två

Kort och koncist.
Vägen till friheten börjar smått.
Att skita med öppen dörr är den största friheten någonsin.
Prova, förundras, lev och var fri.


Kommentarer
Postat av: dekadent

frågan ör ju om det finns ngn annan än jag i hela sveriga som faktiskt köper och läsr larsson.. grym tidning!

2009-06-21 @ 00:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0