flashmob, kaninfest och playa del sol.

Söndagen började med att jag och dekadent begav oss in till Nordstan i Göteborg för att ta del i en Flashmob.
Det kom tyvärr inte så mycket folk, men resultatet blev helt okej, vilket ni kan se på den här videon:



Efter detta begav vi oss till Danwar som skjutsade hem mig så jag kunde hämta öl och byta om för att dra in till några andra fyllon i Johanneberg där vi streckkollade Bibeln (Playa del Sol-boxen) och drack pilsner och weissbier till vi kom fram till att vi skulle åka hem till en gemensam vän till oss och kidnappa honom, eftersom han aldrig är med längre. Sagt och gjort. Kapten Andersson körde det glada gänget och vi väntade i buskarna efter vi fått reda på att objektet inte var hemma för tillfället men snart skulle återvända - och då fångade vi honom, och tog med honom till TV-soffan och drack öl. Sedan kom någon på den briljanta idén att gå på Liserbergs kaninfest på Trädgår'n och vi dansade de glada danserna till sent på natten och det blev bara jag och J-boy kvar. Vi fulraggade lite på några brudar som förmodligen var underage, men det kom ett gäng vuxna män och betalade taxi för dem hem till sig. Det kunde vi inte slå, så vi gick till McDonald's och köpte fyra cheeseburgare och 18 nuggets. Gott.

Klockan 08.16 väcker jag J-boy. Han började jobba 08.00. Han tog tåget till jobbet 09:17.
Ännu en helg av idioti, fylla, ångest och bakismage. Värt.

I Spotify just nu:
The Unseen
- Scream Out

En ninja i sina bästa dagar.

Kommentarer
Postat av: Crazy Red

Klockrent!

2009-06-15 @ 13:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0