danwar. mannen, myten, fyllot.

klockan elva ringer min gode vän danwar och föreslår en utekväll på göteborgs dansbana nivå.
jag accepterar erbjudandet och drar med mig leo till nivå. vi är inne runt midnatt men kan inte hitta danwar så vi ringer nicke d som vi vet är med honom. nicke har ingen aning var danwar är och har inte sett honom sen han spydde i en palm efter att ha ringt mig. vi blir skitoroliga och letar över hela nivå, bankar på toaletterna och hetsar sönder. ingen danwar. någon säger att danwar stack för ett tag sedan och vi blir lite lugnare och beställer en taxi hemmåt. nu är klockan runt tre och jag får ett sms av danwar där det står att danwar är död. jag blir skiträdd, ringer, inget svar, smsar, ringer igen. samtalet gick såhär:

jag: var fan är du?
danwar: äääeh, dä nereeee.
jag: där nere var?
danwar: *spy*
jag: DÄR NERE VAR?!
danwar: nivå?
jag: vaddå nivå, vi har stuckit!
danwar: vafaaaan, jag hittade ett svalt ställe att sova på
jag: du är alltså kvar på nivå?
danwar: klockan är ju inte mycket? ... oj. klockan är ju kvart i tre.
jag: VI HAR FAN VARIT SKITOROLIGA
danwar: ninja, det är lungt.
jag: klarar du av att ta dig hem?
danwar: jag är skitfull
jag: men kan du ta dig hem?
danwar: ninja, det krävs fan inte mycket för att ta en taxi
jag: ring mig när du sitter i taxin
danwar: ska jag komma hem till dig för lite bromance eller?

danwar, danwar, danwar. suck.
kom hem.

I Spotify just nu:
Gallows
- Leeches

Ninja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0