Can you say "what the fuck did I do yesterday?"

En ninja måste alltid vara i sitt esse för att kunna leverera. En ninja måste ha skärpa i alla sina sinnen.
Jag är inte en ninja. Jag är Ninja! Igår var jag ute och slog klackarna i taket på riktigt rock n roll-manér. Jag stog på gästlistan på Metaltown-efterfesten (Det låter coolare än vad det egentligen är) och var sjukt alpha och VIP. Jag stog längst fram på BatAArs spelning och tyckte det var råbra. Jag drack lite öl, ni vet sådär som sig bör när man är på rockkonsert. Efter spelningen fick jag helt plötsligt ett gäng artist-biljetter till baren och fick masa gratisöl. Sen gick det som det gick. Nu mår jag ungefär som jag förtjänar. En ninja måste också vara slimmad som bara en ninja kan vara. För att inte riskera att bli lite pluffsig åt jag bara en lätt "middag" mitt i nattenpå Burger King och slog på med en Angus Bacon&Cheese med plusmeny, en påse med fyra chicken wings och en påser med ett gäng chili cheese. Man måste tänka på figuren, ni vet. Vi beslutade oss för att sova på saken hos Simon i BatAAr och min mobil blev stulen och massa bootycalls gjordes, men ingen nappade. Dåligt. Imorse vaknade jag i en sova med en ukelelelelele och någon dudes tröja som täcke. Det var så jävla varmt. Bastu, typ - så jag drog på mig mina brallor, en tisha och sportade pilotbrillorna och en truckerkeps och vandrade det long and winding road till redbergsplatsen och åkte hem. På vägen till spårvagnen såg jag två fräscha brudar ligga och sola topless. Då fick jag typ stånd. No krydd - AWESOME! Sen kände jag hur jag luktade, hur det smakade i min mun och kom på att jag sportar ett föga stiligt skägg. Då tänkte jag att en öl vore gott, men jag köpte en cola istället och tog mig till the good old järntorg och kissade på Burger Kings toalett. Jag känner att detta inlägget har spårat lite så jag tror jag skall gå och klämma ur den sista sprutskiten och sen kanske borsta tänderna, eller skita i det, och dra till bussen - för nu jävla är det Metaltown.

Can you say "What the fuck did I do yesterday?" ? ^^

I Spotify just nu:
Dir en grey
- Kodou

Ninja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0