båtsex

Frågestund med dr. dekadent igen.
dagens tema: tjejer som pratar during nakenbrottning

ni frågar:
vad är det värsta tjejen kan säga när man har båtsex?

dr. dekadent svarar: 
jag skulle gissa att alla meningar innehållande ordet "titta" följt av typ "tsunami" rankar ganska högt på listan över de värsta sakerna hon kan säga. på en stark andraplats kommer dock "min pappa tycker att jag borde förlova mej", ett sånt uttalande får iaf all sexlust att rinna ur mej.

ni frågar:
hur åtgärdar man problemet?

dr. dekadent svarar:
en vis och grovhuggen gammal skeppsgubbe sa en gång "om båten läcker sätt en propp i hålet". det samma gäller för tjejer, läcker hon är det bara att täppa till med ngt. dr dekadent föreslår därför att ni lite lätt "stoppar snopp stenhårt i mun" på tjötan.

ni frågar:
oj vad du är vis, men kan du summera på ngt sätt?

dr dekadent svarar med ett gammalt djungelordspråk:
"får flickan smaka åderpåle slipper dekadent tänka på förlovningar och sånt skit"

slutet gott allting gott. på återseende // dr.dekadent

Kommentarer
Postat av: K

Dr Dekadent. Jag känner en kille som heter Jens som snackar så jävla mycket dynga, anser du att bästa sättet att få honom att hålla käften är att stoppa fittan i munnen på honom?

2009-07-22 @ 00:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0