Att få tiden att gå, både långsamt och fort.

Ni kanske undrar hur man gör. Madman vet.
Jag och Fredder the Shredder har haft de bästa dagarna på länge hittils. Vi har fått boob action varje dag. Inte den där "jag gömmer mig i buskarna med teleskopobjektiv till min megakamera med en toarulle och 2 liter handkräm och bara väntar". Nene, vi träffade damer som ville sola. Träffade kanske är ett starkt ord, man behöver bara ett par rediga skor. Då går tiden fett fort när man har bröst att stirra på, samtidigt som den går långsamt. Det är det som är win.

Dock är det viktigt att ta det lugnt med stirrandet. Nyckeln till det hela är att flika in saker som "oj vad varmt det är här, man vill ju nästan vara topless", eller "snygga pattar, låt dom hänga en sväng så moder natur kan skåda sina verk!". De släpper garanterat lös tvillingarna då. Sen är det bara att lägga alla värderingar åt sidan, hysta bort barn som är hungriga och fortsätta den eviga kampen mellan tänder och bröstvårta, snart faller dom av. Ha-ha-ha, skämt åsido, barn får vara hungriga.

Det är min historia, som innefattar andra saker som t.ex. små ungjävlar som sparkar sand i mitt ansikte, suga av en glass och tänka snusk, "bada" och gå på promenad för att inte "gömma sig i buskarna". Dock var till och med männen topless, helt underbart.


Nu tappade jag tråden, men tiden gick fort.

Häng lite lätt till vänster, som vanligt.

I spotify: Catfish Blues - David "Honeyboy" Edwards

Madman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0