världens snyggaste fascist

idag har jag varit en smula bakfull,så jag minns inte exakt hur det hela gick till, och kommer därför inte att gå in på några detaljer. det jag kan berätta är att jag ,efter ett antal missöden som involverade ett par o-ingådda kängor, en olåst balkongdörr, reklamavbrotten på spotify, en öl, ett glas med jätteäcklig juice och en hink med vatten och citronextrakt, fann mig själv framför spegeln iklädd militärkängor, upprullade khakifärgade chinos, en uppknäppt grå hoodtröja på en bar överkropp och något som skulle kunna tas för en sidbena. hade ni varit här och sett det jag såg i spegeln hade ni inte kunnat göra annat än att hålla med mej, jag skulle fan bli världens snyggaste fascist!

//dekadent 


Kommentarer
Postat av: danwar

är inte så säker, stalin vad helt seriöst skitsnygg som ung

2009-07-31 @ 00:47:18
Postat av: dekadent

sant, men stalin rockade ju inte fascist-looken förrän på äldre dagar, i sina unga år körda han ju stenhårt på bohem-looken, vilket iofs va obligatoriskt då han va fattig och bodde i sovjet..

2009-07-31 @ 00:51:38
Postat av: danwar

jag vidhåller fortfarande att han var född fascist, oavsett hur han såg ut just då.



dessutom rockar jag en grym fascist/nasist-look när jag vill. utan kängor.

2009-07-31 @ 02:08:59
Postat av: Max/Ninja

danwar, inga kängor - ingen perfekt look.

jag sportade t.ex. mina doc martens idag tillsammans med en blå skjorta och en brun pullover och smal svart slips till uppvikta jeans. jag var riktigt huliganstilig.

2009-07-31 @ 03:01:26
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: dekadent

"dessutom rockar jag en grym fascist/nasist-look när jag vill. utan kängor."



haha tvek på det! din så kallade "nasist-look" sportas ju av varenda medlem i pingstkyrkan typ. hade jag inte sett dig dicka alkohol och stöta på flickor hade jag nog trott, precis som min mor och far tror, att du va frikyrklig och söt :P

2009-07-31 @ 11:04:02
Postat av: danwar

Ninja, jag sa "grym utan kängor", fattar du hur grym den är med kängor då?

dekadent, du var ju med den kvällen när vi var hemma hos Jenny och folk slogs på bussen? Hade ju asgrym, om än ofrivillig, nasistlook den kvällen.



Vet inte om det här med frikyrklig, men inte mitt fel att jag är söt. Dock tar jag gärna cred för det.

2009-08-02 @ 00:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0