USAs presidentval 2012

Jag vet inte riktigt hur Obama kommer rocka sina fyra år, men om han mot förmodan gör bort sig lika mycket  W så kommer jag seriöst sticka tillbaka till USA, bli naturaliserad medborgare och rösta på Henry Rollins, han skulle vara bra för världen. Lyssna på honom. Black Flag var bra som fan, men hans spoken word och stand-up är epic. HENRY ROLLINS FOR PRESIDENT.


Någon som förmodligen får fler röster, eftersom det trots allt är Amerika vi pratar om, är ju såklart Paris Hilton. Det värsta är att jag trodde först att hon drev med sig själv, men jag vet inte riktigt...

I Spotify just nu:
Rollins Band
- Spazz mit Microphone
(Fellable:at av Spotify, det är ju Rollins helt ensam!)

Ninja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon. Är. Äckelpäckel.

2009-07-31 @ 17:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0