Sommarens jävligaste vecka: Gothia Cup...

Den här veckan suger. Det är Gothia Cup.
Jag är allt för kulturutbyte och att skapa nya relationer och sportmannaskap och allt det där fina.
Men vi glömmer vitala punkter:
1. 30 000 fler människor i en stad. 30 000 människor som redan är uppdelad i gäng.
2. Vi importerar svininfluensa
3. Trafficking ökar under Gothia-veckan
4. Alla Göteborgs(PARTILLES) värsta drägg letar sig upp ur sina hålor för att fräcka sig inför 20 000 nya rivaler och 10 000 nya potentiella ligg (haha, nej.)

Läste idag att en spelare har blivit diagnostiserad med svininfluensan och hålls i karantän i den skola han och hans lag bor. Grattis lagkamrater! Nu delar ni inte bara dusch och lagtröjor, även sjukdomar! Sjukt tråkigt. Sammankomster som dessa lär ju öka spridningen av influensan. Trist.

Jag tänker inte ens börja ranta om människosmugglingen och trafficking under gothiaveckan. Men många kvinnor "försvinner" under Gothia-veckan och tvingas sen leva som prostituerade i Sverige och andra länder. Fy.

Alla killar i dragonballfrilla, med snoddar kring benen försöker ragga på hårdsminkade 13åringar med servetter i BHn och svart stringtrosa. De försöker dessutom styla på stan, kanske slå någon ensam kille för att visa kvinnorna att jag grottman slå liten grottman, jag vinna kvinna, och männen att kom inte för nära eller ta mina babes, då jävlar åker du i gatan. Jag satt på bussen hem från en slitsam arbetsdag och blir slagen i ryggen av en av dessa 14åriga grottmänskillar i fula kläder och fula frisyrer. Jag avvärjde dock det hela utan våld genom att flyga upp ur bussätet, smäda dem verbalt samtidigt som jag spände mina indiepoparmar och stirrade med mina madeyes på dem - Liksom, bitch you going DOWN!

Ninja says no! Skärp er!

Ses på Gothia-discot!

I iTunes just nu:
BatAAr
- (Behind the Scenes of) Golgotha

Bitterninja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0