Rollin' in Kullavik

Idag var jag och Danwar ute på lite halväventyr.
Vi tog en pizza, drack en läsk, köpte cola och begav oss ner mot hamnen för att ånjuta lite sommarbris, solsken och kanske en lättklädd tjej (tyvärr inte). När vi genar över Kullavikskolan blir vi omkörda av en rullstol. Vi är mitt uppe i en konversation, men det blir helt tyst. Jag fortsätter att gå, droppar lite lines från Limp Bizkit "Keep on rollin, rollin, rollin...". Jag upptäcker att ingen går bredvid mig, så jag tittar bakåt och möts av ett gapskratt från Danwar, som i stående fosterställning pekar och skrattar och mumlar något ohörbart. "Omkörda", "Vilken fart" och "Rollin' " är fraser som passerar. Jag tycker, fan vad Danwar är hemskt - Det tycker säkert du med. Men! Det var jävligt kul.

I Spotify just nu:
Henry Rollins
- I Wish Someone Had Told Me


Ninja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0