Kvällens man: Hergé

Ja, vi har kollat på Tintin. Dårå?

Nej, men seriöst. Det var skitgrymt. Blev lite sent anordnat då Ninja tydligen inte svarar på SMS som han får under arbetstid. Han svarar inte ens efter han har slutat, så länge han får dem medans han jobbar. Alltså måste man skicka dem innan han börjar eller då han har rast. Eller när han har slutat då. Jobbig kille.

Iaf var det jag och dekadent som åkte hem till Castle Ninja (efter att jag hade åkt bil snabbt och hämtat dekadent) och njöt av först Kung Ottokars spira och därefter Krabban med guldklorna. Bra skit alltså, bra skit. Man kan få en hel del bra citat från Tintin, men de tänker jag inte nämna här. Kolla själv förfan!

Ninja la även upp en ny film idag, skitbra grejer. En slags sammanfattning av campet i Hultsfred, allt självklart med stämningsfull musik. Fint!
http://www.youtube.com/watch?v=2tGZ5tEPsWM

Det var nog allt jag hade att rapportera idag. Imorgon är det fredag, vilket troligtvis betyder fest. Med all sannolikhet betyder det iaf att det vankas dumheter. Se upp!

i Spotify just nu:
The Red Jumpsuit Apparatus
- You Better Pray

danwar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0