boktips


1. harry potter och de vises sten - jag gillar små pojkar som bor under trappan
2. harry potter och hemligheternas kammare - sjukt bra idé med en stor spindel, sjukt innovativt med namnet "aragog"
3. harry potter och fången från azkaban - jag gillar iden att det skulle finnas ett fängelse på en ö, sjukt innovativt med namnet "azkaban"
4. harry potter och den flammande bägaren - jag gillar tävlingar, och jag gillar att harry vinner, det va oväntat.
5. harry potter óch fenixorden - jag gillar att harry blir ihop med en asiat, viste inte att kvotering av minoriteter (läs typ halv jordens befolkning, då asiater förökar sig snabbare än kaniner) hade sträckt sig hela vägen till den fiktiva världen.
6. harry potter och halvblodsprinsen - jag gillar att ron och hermione börjar visa känslor för varandra, undrar om de blir tilsammans i slutet eller om rowling bara försöker lura mej.. skojigt med såna där lurerier.
7. harry potter och dödsrelikerna - gillar att harry klarar av alla utmaningar och att godheten segrar till sist, är så sjukt trött på alla andra fantsay-böcker som slutar olyckligt. sjukt originellt rowling (tumme upp)


// dekadent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0