Cigaretter och sånt

Sen i fredags har jag sovit hemma en natt, det var mellan lördag och söndag. Den kvällen hade jag varit hos dekadent tillsammans med andra sparvar och spelat TV-spel och kollat Boondock Saints.
I fredags sov jag ju som bekant hemma hos Ninja, och de två övriga nätterna har spenderats hemma hos Mr. Pinks flickvän Karin. Vilket borde betyda att det är... tisdag? Fett.

I söndags var jag, dekadent, Malenurse och Mr. Pink på Queen. Fin kväll som vanligt, hade till och med finbesök ett tag när vår egen T-Rex tittade förbi. Det blev iaf lite sent och Mr. Pinks manligare halva erbjöd efterfest hemma hos henne. Det var faktiskt fest den natten, sen vet jag inte riktigt vad som hände. Men det var najs, och nu är jag hemma igen.

Vi kollade iaf på tre filmer igår, däribland Thank You For Smoking (asbra som vanligt) och Boy A. Boy A var ju helt sinnessjukt bra, och jag var inte ens full. Den hade det mesta som en bra film behöver, även om det var för lite naket och penetration för dekadents smak. Men till och med han uppskattade den.

Det som väckte mest tankar till liv var iaf TYFS. Kan bero på att jag var den enda av oss fem som var där som inte röker. Är inte det sjukt? Jag förstår mig inte så bra på rökning, jag förstår bara inte varför. Visst är det en kul social grej, men det kan man ju faktiskt vara utan att röka. Jag har fått i mig en hel del rök passivt, bara för att jag också vill vara med när de andra går ut och röker. Men jag röker ju inte för det. Antar att det är smällen man får ta när man uppskattar "friskt luft" och inte vill sitta ensam.
Äh, skitsamma. Men ni röker för mycket.

I Spotify just nu:
Rick Astley
- Never Gonna Give You Up

danwar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0