Brist på vettig litteratur i min bokhylla.

Medan vissa sparvar dansar på båtar eller i sejdlar och försöker locka ut mig med löften om gratis öl och billiga förälskelser sitter jag hemma med mina goda vänner koffein, scrubs och chips och inser att jag har slut på böcker att läsa. Min bokhylla har bantat ned sig väldigt sedan renoveringen av mitt sovrum. Det är ledsamt. Jag behöver fler böcker. Ge mig boktips. Helst bra. Dåliga fungerar också, men jag läser gärna något jag faktiskt uppskattar än något jag tycker är praktskit. Nu får jag tröstläsa om Veronika bestämmer sig för att dö och Spelkortsmysteriet.

I iTunes just nu:
Adept
- Lets celebrate gorgeous! You know whose party this is (EP-version)

Ninja utan böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0