Bra början, fail slut

Jag pratar om gårdagen. Först var det jag, Ninja, dekadent och Stinson som åkte in till Kungsbacka (enda stället där det fanns biljetter kvar) och kollade Harry Potter. Vill för övrigt nämna att kassörskan där (hon satt vid godiset när vi var där) är sinnessjukt söt. Jag och Ninja uppskattade hennes utseende något enormt, hon förgyllde vår dag. Jag tyckte att den var bra, man fick ju liksom se magi och sånt där. Men dekadent ville ha något annat, och klagade över att det var för lite dialog. Kärring.
Fick dessutom rejsa in till Göteborg efter bion för att Ninja skulle hinna till sitt jobb. Men lugnt med mig, som de flesta vet gillar jag att dra på lite när jag kör Z3. Funkar.

Anywho, på kvällen åkte vi in till Queen där även Malenurse ärade oss med sin närvaro. Kvällen var finfin och ölet smakade bra, dock kunde inte "bartendern" (tror inte att han hade något vidare utbildning iaf) blanda till en vettig Rom/Cola. Och med vettig menar jag något som smakade vettigt, det var dock mer än vettigt med Rom i den, vilket kändes på mer än smaken. Så. Där är jag alltså, lagom "rund om fötterna" som det heter. Och dessutom fan så party. "Fan vad najs", tänker jag. "Ikväll kommer det bli ett jävla röj!". Men nej då, de andra sparvarna ville ta bussen hem. Och inte vilken buss som helst utan NÄST SISTA BUSSEN. Inte ens sista. Jag var illa tvungen att följa med, fick inte tag på någon annan. Och då höll jag dessutom på att missa bussen, bara för att jag var inne en sväng på BK.

Hur som helst. Jag kom alltså hem typ kvart över tolv, och var sugen på ungefär allt utom att sova. Jag kollade därför på en film jag har tänkt se ett tag, Cannibal Holocaust. Fy fan, har ni sett den filmen? Vet inte riktigt om man kan säga att den var bra, men den var rätt äcklig. Alltså, inte läskig utan bara äcklig. Det hände äckliga saker med människor, det hände äckliga saker med djur. Jag vet dessutom att det som händer med djuren inte är fejkat, djuren blev alltså verkligen skadade (dödade, in fact). Jag funderade på att gå att spy ett par gånger, men kollade till slut istället ett avsnitt HIMYM och somnade. Dög fint.

I Spotify just nu:
Bo Kaspers Orkester
- I samma bil

//danwar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0