Att skratta åt andras misslyckanden är den bästa medicinen för ens egna.

Idag mår jag sådär, jag har ju förmodligen svininfluaids. Mina halsmandlar är ungefär samma storlek som två pingsbollar och jag saliverar något så förskräckligt. Jag har slängt i mig ett gäng amerikanska antiinflamatoriska som egentligen för min rygg, men får fungera alldeles utmärkt nu. För att dämpa min ångest över att ha smärta och kanske snart sitta ihopkopplad till ett gäng slangar och andra respiratora oangelägenheter lyssnar jag på Boozabongs nya preproductions och tittar på folk som failar. För att skratta åt andras misslyckande är den bästa medicinen för ens egna!



I iTunes just nu:
Boozabong
- I've made my shit

partyninja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0