Att ligga naken utanför Naturhistoriska.

Jag har blivit ombedd att inte avslöja några namn i det här inlägget, så då gör jag väl inte det.
Gårdagen började i varje fall med att jag slutade jobbet och drog upp till Göteborgs stolthet inom utelivet; PC.
Där drack jag och en viss fröken massa öl och sopade i oss en del lakritsshots (sex stycken till mig, enligt mitt kvitto) - Jag hade en budget på ungefär 100 kronor egentligen. När det bara var vi och ett annat par där joinade vi dem och snackade lite skit och blev övertalade att joina till sticky, efter att jag och mitt damsällskap utbytt information om platser runt om kring  Kaserntorget som är fördelaktiga för utomhussex. Då passade fröken på att kräkas lite också, det var ball. Sen dansade vi in på Sticky Fingers, sopade i oss alldeles för många öl där och jag tror vi hängde där nästan till de stängde - Då började vi marschera mot Slottskogen för att sova typ. Det gick halvbra, och slutade med att vi klättrade upp för ett berg, kom till Naturhistoriska och tog av oss kläderna. Helvärt, förutom lite grus i rumpan. Vi beslutade oss för att fixa lite käk och drog till 7-eleven på Järntorget och jag köpte nudelwok med kyckling för 75:-, ingen dricka för de hade ingen cola (WTF liksom?!). Första bussen tog vi hem till mig och då sitter min far och läser tidningen på baksidan samtidigt som vi dansar in bakvägen och slänger i Blades of glory på projektorn. Sen dansade vi the no pants slam dance, typ, och idag har jag rivsår på rygg, armar, ben och i ansiktet. Jag ser ut som en riktig hårding.

Som grand finale på det hela tog vi bussen in till stan vid ettiden och jag drog till jobbet, fick extra lön för att jag var bland de bästa säljarna sista passet (I'm so AWESOME) och nu sitter jag och VRÅLPUMPAR Tension in bloom-skivan med Far Above i min Guy Fawkes-mask samtidigt som jag rensar ut mitt rum och plockar in allt som legat i brorsans rum FÖR IMORRN KOMMER HAN HEM!

I stereon just nu:
Far Above
- Machinery

Ninja som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0