Att köpa en Rocky-tidning man redan har.

Idag har jag varit hemma hos min gode vän Tobias.
Det var otroligt trevligt. Vi tittade på Brüno på biografen och blev lite besvikna men fnissade ändå med i skämten och hade det allmänt gemytligt med våra goda vänner Pripps. Sedan umgickvi lite med fröken Sofiero och slutligen beslöt vi oss för att besöka Rockbaren och slöa till tonerna av 80-talets NWOBHM och annan fantastisk musik. Jag tror vi blev stötta på av en flicka som var i storleksklass blåval. Dessutom var det två damer, och med damer menar jag inte flickor på det sättet som fräcka pojkar från Göteborgs mer fashionabla uteställen säger, utan damer som i äldre kvinnor, som lade in sina stötar på oss i förhoppning om att få lite sparvpenis samt lite fysisk kärlek för natten. Vi avböjde, och jag tror det var en bra idé för samtliga parter. Istället besökte jag 7-eleven för en nattmacka, en cola och lite kul läsning, och rycker åt mig en Rocky-tidning. På bussen hem upptäcker jag att detär ett gammalt nummer, som jag redan har. Ilskan är obeskrivlig. Just nu lyssnar jag på ett enmansband vid namn Paper kites som jag tycker är otroligt jävla skitbra. Det är en pojke som heter Joakim, om det är Joachim eller Joakim kommer jag inte ihåg, men det är en pojke som vet hur musiken skall tas, och det uppskattar jag sannerligen. Ni hittar detta musikaliska mästerverk på http://www.myspace.com/milktoothlabel och jag föreslår verkligen att ni lyssnar på A song for Persephone och min personliga favorit The uses of enchantment.

Ninja, signing off.
På MySpace just nu:
Paper kites - The uses of enchantment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0