Att göra slut

Vi träffades ganska försiktigt i början, vi var ju rätt så vana att umgås i korta perioder. Sedan när vi hade börjat umgås lite mera sådär i en vecka, då kände jag hur våran kontakt blivit stark och tät. Jag kände då att det var du och jag, för alltid, den bästa tiden var i mitten av Juli, sedan blev vårt förhållande mer och mer kaotiskt. 
Mina nära och kära börjar ifrågasätt om detta är rätt för mig, ifall detta gör mig lycklig och om jag inte kan få ha det bättre. Jag ville inte lyssna på dem, jag satt att vi var helt rätt för varandra. 
Men deras tjat hade påverkat mig jag började fundera, ville jag detta, är det rätt för mig, kan jag få bättre? Efter några sömnlösa nätter där jag legat vaken kom jag fram till vad jag skulle göra.  
Det var dags, det var dags "Att göra slut".  Så gick jag in i badrummet och rakade mig. 

Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!

Spotify just nu:

Creedence Clearwater Revival - Cotton Fields

/Malenurse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0