CW/Weekday

Det här är ett trendblogginlägg! Gårdagen ägnades åt att i trendernas tecken ha sparvgille i Weekdaybutiken på Kungsgatan i Göteborg där Carin Wester presenterade de femton plagg som ingår i hennes samarbetskollektion med Weekday. Dessvärre var det endast ett av plaggen jag skulle kunna tänka mig att köpa, en grå oversize:ad cardigan som såg sjukt mysig ut som skulle gå grymt på min smala indiepopkropp. Resten av plaggen var, i min mening, ganska tråkiga. Fröken Wester själv däremot var en riktig pingla! Förutom ögongodis (flera söta flickor i tighta byxor) bjöds det också på grymma cupcakes, de rosa, och gratisdrinkar/-öl och slutade som en episk sparvnight to remember.

Ninja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0