Plans

Jag menar inte det där albumet, av de dära Death Cab for Cutie, jag menar helt vanliga planer.

 

Eller i sparvars fall: ovanliga planer. Sparvar har en alldeles utmärkt förmåga att inte planera. Vi kan helt enkelt ta de flesta kvällar som de kommer och göra dem totalt awesome ändå, eller iaf ordna lite fylla och dekadens. Men nu närmar sig en kväll som de flesta tycker är något alldeles speciellt, och därmed vill även vi vara med och kalasa. Kvällen i fråga inträffar den 31:e december, i folkmun kallat nyårsafton.

 

Vi hade faktiskt planer denna gången. Vi skulle äta middag och dansa på båten. Alldeles utmärkt. Boork styrde.

 

Nu är planerna grusade. Det gick rykten om att det var cateringfirmans fel, men då Boork styrde vill jag ändå styra en stor del av skulden åt hans håll.

Vi har därmed ingenting att göra. Förslag har kommit om middag än här och än där, men inget verkligen attraherande har nått våra öron. Vi har kollat på diverse ställen i stan, men inte heller där verkar man få ut särskilt mycket krydda, den där extra Crème de lá Crème á lá Edgar, som vi vill ha.

 

Så. Någon som bjussar på fest?

 

//danwar

I Spotify just nu:
Dizzee Rascal & Armand van Helden
- Bonkers (Radio Edit - Instrumental)


Kommentarer
Postat av: max/ninja

jag och shredder planerade löst att det blir stinson-style. suit up, pepp-skivan och sen strippklubb.

2009-12-30 @ 01:32:46
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: dekadent

varför inte liksom

2009-12-30 @ 11:02:36
URL: http://trippelsparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0