Ninja och Shredder prioriterar rätt.

Idag är det fredag. Jag gick upp klockan 9.15. I torsdags. För en timme sedan sov jag en halvtimme ungefär. Nu är klockan snart 20.30 på fredag kväll. Det krävs inte så mycket sömn för en människa skall fungera alltså. Idag hade jag seminarium, det var awesome - vi gjorde inte bort oss. Sånt är alltid populärt. För att fira att det gick bra utan fiasko hoppade jag och Shredder på våra cyklar mot Ersboda (Haschboda). Vi tog en tripp förbi myrorna utan någon vidare tur. Sen stack vi till jula och köpte nya köksknivar, väldigt mycket bättre än de vi hade innan. Vi bestämde oss också för att mysa till det ordentligt och köpte en bras-dvd. Win. Efter en snabbtripp till donken besökte vi vårt underbara systembolag.



(såhär glad blev jag när jag upptäckte att det såldes sprit)


Vi gick runt och plocka upp lite olika flaskor med godsaker. För en gångs skull föll vi inte ner i ölets eller vinets våta sköte utan gick direkt på starkspriten. Mest på grund av logistiska skäl. Nu har vi betat av en Star Trek-film och lite köttfärsås tillsammans med de här godingarna:


(whiskey, vodka och apple sourz)

Nu sitter vi och vältrar oss i buzz.bazooka och skall snart dra till NH och dansa de glada danserna ett tag. Det kommer bli glatt.

På Youtube just nu:
Brian Malow
- A virus walks in a bar


Ninja out


Kommentarer
Postat av: theo



Halloj!

När mamma sa att du skulle "sprita ner dig ordentligt", tror jag hon menade att du skulle använda rikligt med handsprit så du inte ska få svininfluensan...

Ta det lungt med boozen max!!



2009-12-02 @ 19:35:28

2009-12-04 @ 21:12:02
URL: http://pedal.blogg.se/
Postat av: Malenurse

2009-12-05 @ 03:30:46
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Malenurse

Kan vara bra att dra en kommentar också:P Sprit är värt mindre att bära. Och så länge som det inte dödar så härdar det^^

2009-12-05 @ 03:32:00
Postat av: Max/Ninja

theo: jag är lugn.

martin: det blev ju riktigt stiliga p2-drinkar (fast vanlig vodka istället för vanilj) and it was awesome.

2009-12-05 @ 12:09:06
URL: http://trippelsparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0