Kvinnor kan inte alls.

Efter förra helgens nattliga eskapader skulle jag bestämt vilja proklamera; Kvinnor kan inte alls.
De är helt blanka, tabula rasa, noll koll, fett lost, out of focus när det gäller alla grabbars bäste vän - Kuken. Jag antar att detta har något att göra med att kvinnor faktiskt inte har egna kukar med undantag för möjligtvis de testosteroninjicerande kulstötarna från forna öst. Jag kan tänka mig att de flesta killar inte har någon koll bröst och klitoris heller (yours truly inte inkluderad, såklart) och slänger tuttar åt öst och väst och tror att g-punkt är en knapp man trycker på och sen är safe. Det är därför jag har valt att berätta följande för alla er frågande kvinnor där ute som inte har någon aning vad man skall göra när man är i kontakt med en vild penis.

1. Det är ingen joystick (jo, iofs...) - Ryck inte, snurra inte, tro inte att du är Tom Cruise och styr ett jetplan med den. Det gör ont som fan.

2. Släpp järngreppet! - Jag lovar, den kommer inte rymma om du inte klämmer ihjäl den. Ex. om man tänker att penis är en människa och du tar ett redigt grepp kring halsen, vad händer? Du stryper människan i frågan, och blir insydd för mord på minst tio år enligt 3 kap. 1 § brottsbalken . Så stryp den inte, det gör ont som fan.
Testa själv: ta ett grepp runt vårtgården på ena bröst och kläm allt vad du orkar. Var det skönt?

3. Öppna munnen! - Om penis av någon anledning befinner sig i kvinnans mun skall munnen vara ÖPPEN, käkarna så långt ifrån varandra som möjligt! Tänder är vassa och hård och kuken är känslig. Bort med tänderna - Det gör ont som fan.

Kuken är som en blomma, den behöver omvårdnad och ömhet för att växa. Vattnar du dina blommor? När blomman har vuxit sig ståtlig, slutar du vattna den och rycker av kronbladen? Nej! Fortsätt behandla penis med ömhet!

I iTunes just nu:
Pangaeans Lost
- Vetenskap


Bristol stool scale:
Type 3

Ninja, tydligen sexualkunskapsinströktur också.

Kommentarer
Postat av: Madman

Behandla dem med respekt!

2009-12-09 @ 21:33:21
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Opooa

Tycker inte att uppsåtsrekvisitet för mord är uppfyllt om hon bara vill att människan i fråga ska ha det lite lattjo.

Vållande till annans död vill jag få det till.

2009-12-09 @ 22:07:37
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: max/ninja

det får ni jurister debattera om.

jag hävdar att det är en medveten handling, även om personen ifråga inte vet vad det kommer innebära. hade jag bestämt mig för att skjuta någon för att ha ball och jag inte visste att det skulle döda honom ser jag det som mord också. men juridikhokuspokus är ju faktiskt din, shredders, och lakimies grej ^^

2009-12-09 @ 23:31:43
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: en kvinna

Vad är en kuk? (stavas det så?)

2009-12-10 @ 16:44:18
Postat av: Max/Ninja

hej en kvinna! "kuk" är ett slangord för mannens reproduktionsorgan - penis. kuk betyder egentligen liten utbuktning från trädstam, men så liten är den faktiskt inte. inte adeptrobbans heller (27cm).

2009-12-10 @ 20:27:40
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: dekadent

fan va vis du är max! ska använda det här som handbok nästa gång jag tokrunkar och saker börjar gå lite väl hårt till

2009-12-11 @ 19:45:05
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Crazy Red

Tack Ninja, nu är min sexdebut räddad! Jag som varit så nervös för detta. Lär mig mer! ;P

2009-12-12 @ 13:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0