GÖTEBORG

Göteborg är en söt plats, en fin plats. Jag har däremot spenderat hela veckan i Sälen.

 

Det började... sådär. Faktiskt redan kvällen innan avfärd.

Jag var på äventyr med sparvar inne i stan, och bestämde mig ganska snabbt för att inte köra dagen efter. Blev tyvärr övergiven ganska tidigt på kvällen, och fick därefter spendera tid med en tjej. Sådär stabilt.

Kvällen avslutades iaf ganska bra, trevliga aktiviteter hemma hos bruden. Hur som helst hände det grejer som gör att jag troligtvis aldrig kommer träffa henne igen, iaf inte frivilligt. Får se om det kommer en fullständigt utläggning om detta i framtiden. Jag blev iaf upplockad av min familj hemma hos henne runt tio nästa morgon. Nöjd.

 

Och så Sälen då. Jag har inte varit på skidresa utan sparvar på ett par år, och hoppas att jag inte kommer att vara det igen på längre tid än så. Sparvar är skitbra, sparvar är allt man behöver. Jag hade iaf inte med mig leg, och då min bror var det enda "partysällskapet" så kändes det helt enkelt ovärt att gå ut. Jag har därmed spenderat en vecka med skidåkning. Endast. Ganska kul, men.. lamt.

 

Kom hem tidigare idag, och snart börjar väl kalasandet. Det låter mycket bättre. Ska nog ta en extra julafton med rätt sällskap.

 

Hörde för övrigt en bra grej på Harry Potter nyss: "It's not our abilities that determine who we are, but our choices." Detta skulle en gång för alla flytta över mig i pundarkategorin. Tack för klargörandet, Rowling.

 

//danwar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0