Experiment Skägg VS Systembolaget

Skägg har många bra funktioner det är snygg, det gör att man fryser mindre, man får andra killar att känna sig mindre manliga, MEN! slipper man undan med att visa leg på systemet om halva ansiktet är klätt med hår?
Följande experiment kommer inom den närmaste veckan att äga rum.
Del 1:
- Jag kommer gå till systembolaget ordentligt uppklädd med ett snygg och prydligt skägg.
- Roffa åt mig en flaska vin, noga ut vald (jag tycker inte om vin så jag går på pris och hur snygg flaskan är).
- Sväng min lite mindre håriga ben (än ansiktet) bort mot kassan.
- Inte visa mitt leg för att se om de ber om det eller ej.
Del 2:
- Gå hem raka av mig skägget och klä på mig vardags kläder
- Ta samma flaskan vin eller en annan vi får se.
- Hjula bort mot kassan
- Inte visa mitt leg för att se om de ber om det eller ej.
Resultat: ?
Ja frågan är nu hur detta kommer gå och jag har helt enkelt inte en aning. Känns dock som att jag kommer få visa leg båda gångerna för experimentet äger rum i Skövde och där finns bara ett systembolag:/
Spotify slänger ur sig:
Love Don´t Let Me Go - David Guetta
/Malenurse

Kommentarer
Postat av: li

tänkte brar fråga: tänker du bokstavligen HJULA fram till kassan?

2009-12-06 @ 19:10:19
Postat av: Malenurse

Det får vi se då

2009-12-06 @ 21:18:39
URL: http://trippelsparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0