Experiment: Skägg VS Systembolaget Del 2

Så var dagen här för den sista del i "Experiment: Skägg VS Systembolaget" den del då skägget är borta och det är mycket troligt att jag får visa leg.

Systembolaget i del 2 var samma som i första försöket, allt för göra en så "vetenskaplig" undersökning som möjligt.
Eftersom att det inte  var så länge sedan jag var där + att min minne är bra så hittade jag ännu snabbre till vin hyllan denna gången. Jag tog samma flaska vin som sist bara för saken skull, flumade runt och letade lite efter min systembloaget polare för dagen, vi kan kalla henne Pnjups. Pnjups skulle handla massa öl och cider och glögg.

Vi gick med korgarna fyllda (Pnjups korg) mot kassan. Valet stod här mellan den gamla erfarna kassörskan eller den lite yngre. Valet blev den lite äldre. Jag ställer upp flaskan på bandet och en påse att bära i. Tar fram 100:-lappen tittar kassörskan i ögonen helt förberedd på att få visa leg, men då händer det konstiga!!!! Jag slipper visa leg.

Systembolaget:1 vs Malenurse med/utan skägg:1
(1-0 i halvtid)

Kort och gott jag blev enorm förvånad roligt var desutom att Pnjups som handlade efter mig som dessutom är äldre än mig fick visa leg^^

/Malenurse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0