Att inte sova i sin egen säng. (Fyllehybrisen)

Jag har varit hemma i lite drygt en och en halv vecka. Under dessa dagar har jag sovit i min egen säng vid endast ett tillfälle. Jag har sovit i garaget i pirncip varje dag. Varför? Har jag något slags S/M-förhållande till min redan sargade rygg? Nej - Jag lider av så kallad fyllehybris (den kommer då och då, ofta efter lagom konsumtion av alkohol. ej att förväxla med konstant klinisk hybris); Det skall alltid arrangeras något när jag kommer hem, mitt i natten. Är det inte American Pie-kväll med brorsan när vi snubblat hela vägen hem från julaftonsfirandet så är det chipsbuffé och chateau must-noël klockan fem på morgonen efter en 200kronors meny på Burger King. Min rygg älskar mina nya sömnvanor, tvärs över bord, som en kringla eller någon annan mysterisk form. Min rygg älskade också en två timmar fullkontaktskumite med min bror första dagen jag kom hem. Eftersom jag försökte knocka honom satsade jag i princip bara på mikazuki geri och kakato geri mot huvudet. Det älskade min stackars rygg. Min näsa älskade när min älskade bror nitade mig. Jag skulle bestämt vilja påstå att han vann. Min näsa och rygg torskade.

I Spotify just nu:
Girugämesh
- Kowareteiku sekai

Ninja

Kommentarer
Postat av: bror

Jag maste ocksa saga att jag vann tror jag, och maste ge dig ett plus for att du verkligen KAN sova som du gor, det ar ganska svart, jag har faktiskt provat det! keep up the good work!

2010-01-04 @ 09:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0