Att fira Nyår (31/12-09)

Jaha idag ska man tydligen fira något som man gör varje år det nya året. Känns konstigt att fira något som inte har hänt ännu, jag menar;
tänk om någon jag gillar dör,
eller om jag tappar ett ben,
eller om man inför totalt alkohol förbud i Sverige!

Men! Det kan ju faktiskt hända bra saker nästa år. Typ att:
Trippelsparv blir Sveriges största blogg (varför inte liksom)???
eller att alkoholskatten sänks?
eller att BlondinBella råkar ut för en “olycka”

Hur som så kommer det ny året att firas i goda sparvars sällskap.

Checklista:
-Fluga
-Kostym
-Champange


/Malenurse

Kommentarer
Postat av: max/ninja

du kör på flugan alltså. helt rätt, den klär dig.

själv blir det en tisha för mig. tycker såklart att någon som har en kamera sen får ta en jävligt fräsch nyårsbild på hela gänget.

2009-12-31 @ 15:59:02
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Malenurse

Lätt att något får göra. Jag har dock bara mobil kamera:/



2009-12-31 @ 16:00:11
URL: http://trippelsparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0