Aids, fylla och kexchoklad.

Igår var det World AIDS Day. Det firade vi med rikligt med vin. Som sig bör. Sedan gick vi på en såndär förfest - ni vet när alla sitter i soffan typ. Anywho, efter att taxichauffören som såg ut som Hjalle&Heavy (ja båda) sa att vi inte fick åka i bagageluckan så bestämde sig Jag, Shredder och The Oz att gå. Det var skitkul, vi spelade fotboll med något som såg ut som ett gammal dammsugarmunstycke från 1960-talet hela vägen till universitetsområdet. Då tyckte Shredder att det var dags att vurpa lite, så han tar ordentligt med sats, hoppar och slajdar på en fin blank isfläck. Det säger pang och Shredder tappade en halv arm, typ.

Eftersom vi kom till Corona (förlåt) kvart över ett och allt i den här gudsförgätna hålan dom kallar stad stänger klockan två var det såklart givet att stressa på lite så The Oz tar första bästa Öl och ger till Shredder. Den här ölen tillhörde dock en mustaschprydd liten herre i fula kläder som kallade Shredder för luffare - Han ville dock inte slåss, pepp! Sen kom någon på den jävligt briljanta idén att sprit är kul. Då kom fisken, som jag förövrigt tycker är en god shot. Det skulle såklart Shredder förstöra och beställa in det värsta rävpisset i världshistorien. Det smakar snor och gamla yllesockar som legat i potatiskällaren för länge. Fernet branca. Vi var skitmanliga och skrek "SNOPPEN, BALLEN - RAMBERGSVALLEN - FITTA? KUK! FITTA? KUK!" en gammal snapsvisa från forna jugoslavien som jag snappade upp på en av mina meditationsresor back in the days. Sen var vi skitmanliga och gjorde riktigt karliga grimascher och spottade på golvet och ett par tomma shotglas. Efter detta hade jag en drink-off med The Oz. Hon vann. Två gånger. Men det var okay för sen dansade jag och Shredder som två epileptiska strippor. Och som vanligt var vi awesome.

Något jag har utelämnat är en bild från denna kväll. Jag försöker just nu hitta på någon skön eufemism för det, men det går tyvärr inte. Det var den stiligaste spya i mannaminne helt enkelt. Den låg i handfatet på Corona. Kommer givetvis posta den när jag får tag på den.

Just nu sitter jag utanför mitt klassrum, sal S311. Jag kom lite sent, eftersom bussjäveln brände förbi mig när jag väntade på hållplatsen i morse. Nu tröstar jag mig med  en kexchoklad och en pepsi och om fem minuter börjar jag.

I mp3-spelare just nu:
Saddle the horse
- The scarlet sentinel

ninja out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0