Världen rullar vidare, eller något sånt

Jao. I fredags tycker jag ändå att det blev galnare än i lördags, även om lördagen hade bättre upplägg. Under fredagen hände det liksom fler saker som man inte visste om från början och sådär.

Hur som helst var lördagen rätt bra alltså. När jag och Jens närmade oss festen, Lokomotiv-ENFANTS, så var stämningen på topp. Kommer btw upp bilder från det här när Jens har möjlighet. Det var iaf hur fint ordnat som helst. Tyvärr visade sig lite brister i planen när de fick slut på öl, tycker faktiskt att det var lite mycket folk där också. Men jävligt fint ordnat, och kul var det.
Jag och Jens sov sedan över hos Ellen i Mölndal, det var najs. Förutom på morgonen då, jävlar vad ljust det var.

Sedan dess har det inte hänt mycket egentligen. Jag sitter hemma och har ingenting att göra då övriga sparvar inte är anträffbara. Har ändå hittat lite ljuspunkter i vardagen, som t.ex. detta inlägget skrivet av Magnus Uggla.

Snart är det väl dags för dagens höjdpunkt, blir ytterliggare en film. Pepp.

I Spotify just nu:
Snook
- Längst fram i taxin

//inget-att-göra-danwar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0