snedtändning

fast kanske inte som ni tror.

jag var ju alldeles skraj för att mitt nya liv, med motion och mindre drickande, skulle få mig till en riktigt hurtig liten bulle. ack, så fel jag hade.

"jaha", tänker ni då. "kul för honom, då får han ju som han vill, med sitt dassiga liv och allt". men nej. nej, nej, nej, vad fel jag hade. jag har just nu ingenting.

om jag hade levt mitt vanliga liv hade jag troligtvis just nu snubblat runt på stan efter något ställe där jag kunde supa bort minnet från förlusterna på cosmopol eller en 7-eleven för lite mat eller efter en tjej för att jag var sugen på en varm säng eller hemma hos dekadent och kaklade hans badrum eller något. men vart är jag nu? i min egen jävla säng. helt jävla ensam. jag är inte ens full.

jag tror att det är skägget som har snedtänt. på något vis har det helt enkelt inte funkat som planerat, utan det har blivit konstigt. jag funderar på om man behöver raka av sig allt, kanske offra något djur och lösa en tatuering eller något sånt för att driva ut de här onda andarna ur det. dessa djävlar som förpestar mitt liv.

jag vill alltså påpeka att klockan nu är 05.53. jag gick och la mig runt halv 12 efter en löptur. sen dess har jag kollat på två avsnitt "30 rock", "the hangover" och lite porr. jag har spelat ms-röj och lyssnat på musik. jag har tänkt igenom mitt liv och jag har haft det skönt. till ingen nytta alls.

imorgon ska jag fan ringa ninja efter förslag på den där ritualen, han borde kunna sånt. han gillar ju för fan HIM, och påstår iaf själv att han ser ut som den där valo-typen.

I Spotify just nu:
Ingenting, helt jävla dött.

//danwar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0