Skadeglädjen är den bästa glädjen.

 (Klicka för förstorning)

Jag skrattade.
Som sann MUFare är såklart allt AFAs fel i fröken Löwengrips ögon.
Tror dock inte det är AFA som ligger bakom, eftersom de brukar skryta om sina aktioner på hemsidan.
Anywho, kul grej. Jag har varit inne och läst Blondinbellas blogg och maken till praktskit får man leta efter.
Dessvärre är jag inte tillräckligt med veganedge för att uppskatta attacker med flådda minkar.
Oh, dessutom är det jättekul för fröken Löwengrip att hon har råd att betala 80.000 för ett bra back-up system.
Avundsjuk på de stålarna, såklart. Själv hade jag nog köpt en MicroKORG, en melodika och investerat resten i lite gitarrlektioner och en och annan cola-flaska. Känns vettigare. Eller kanske tagit ett år på college i USA. Who knows.

I Spotify just nu:
Underoath
- Alone in December


Ninja


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gick att läsa i tidningen för ett par dagar sedan att Blondie bara tjänade 7000 i månaden, så det där om att hon skulle vara tokrik är nog bara en myt.

2009-08-15 @ 23:58:54
Postat av: Max/Ninja

Kan vi inte börja använda namnfältet?

Jag var toknära på att tokdissa kommentaren, som jag brukar göra. Sen dubbelkollade jag IP-numret ^^,

Fröken Löwengrip har ju så duktig som hon är redan ggått ut och mött den onda aftonblaskans uppgifter http://blondinbella.se/svar-till-dagens-media-och-aftonbladet/

2009-08-16 @ 02:27:24
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Viltmålsbana

Jaja, okay då. Borde veta bättre än att lita på aftonbladet.

2009-08-16 @ 14:52:14
Postat av: Max/Ninja

Iofs, källkritiksmatchen mellan Blondinbella och Aftonbladet är nog något jag vill se bare-knuckle i Madison Square Garden.

2009-08-16 @ 19:17:29
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: tabellbilaga

Haha, word.

2009-08-16 @ 22:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0