Nolla

Min nollning har börjat (kul!!!). Så värst rolig är den inte, eftersom den huvudsakligen består av en massa lekande, skuttande och springande (jobbigt!!!).

Människorna jag lärt känna är i alla fall trevliga (nice!!), men jag har inte konverserat det minsta med någon från min egen nollningsgrupp (wtf??!) utan hållit mig till en annan.
Har till och med pratat med ett par analytiska ekonomer (w00t?!).


Den nye sparven Meat (lång) börjar också läsa till jurist i Göteborg. Det ska Skruf (stark) och dekadent (kor.. ela.. söt) göra nästa år de med. Och Shredder i Umeå (kallt).

Kan ni tänka er hur outhärdligt det kommer att bli för utomstående att umgås med alla dessa jurister? Trippelsparv består redan nu av en betydande andel svin (sant). Har ont i huvudet förresten.


Vilket sorgligt inlägg det här blev. Det där med parenteserna var ju inte ens roligt, ju. Ska ta bort dem sen.

I Spotify just nu:
Reklam - The Right Livelihood Award

/Opooa


Just det, flickorna på handels är HAAAWWT!


Kommentarer
Postat av: dekadent

jag ska väl fan inte läsa till jurist i gbg nästa år. nästa år ska jag fan se allt och ligga med alla! that's right! you heard me! ALLA!! MOHAHAHA



sen kanske det blir juridik, vart har jag inte bestämt än.. vill ju dra utomlands och plugga ngt bajsigt också och då är väl kanske inte juridik det smartaste

2009-08-21 @ 14:21:12
Postat av: Anonym

Ok, ok, Joel ljög väl för mig då.

Men nu när du säger det vore det faktiskt ganska roligt att ha en hejare på, typ, algerisk lagstiftning i gruppen.

2009-08-21 @ 17:09:45
Postat av: Anonym

- på handels ? ;P

2009-08-21 @ 17:40:07
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Anonym

Nej, dummer.

2009-08-21 @ 17:52:10
Postat av: Max/Ninja

Jag instämmer såklart i Handelspåståendet.

Jag tycker paranteserna var söta, lite som Blondinbella körde med förra sommaren, win!

2009-08-22 @ 21:54:47
URL: http://trippelsparv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0