Maskerad, del 1

Igår var jag, dekadent, Mr Pink och Skruf på maskerad. Det var roligt, och det är ju alltid spännande att klä upp sig. dekadent var en ganska full kapten Jens Sparv och vann med detta priset för bästa utklädnad, en liten statyett som han snarast förstörde, allt i korrekt dekadent manér. Mr Pink var överlägset sämst där när han gjorde en förvisso väldigt söt med ganska värdelös Clark Kent. Det funkar inte riktigt med krulligt hår, som om dåliga alter egon inte är tråkiga nog ändå.

Ville iaf bara berätta om gårdagens win och fail också.

Gårdagens win:
Misstänkte att jag skulle tillbringa natten borta, så jag tog med mig tandborste. Grymt tacksam över det när jag gick och la mig hemma hos dekadent.

Gårdagens fail:
Vi hade med oss en halv flaska rom när vi gick från maskeraden. Vi kom sedan på att man nog inte fick ha med sig den in på Gretas, dit vi var på väg. Jag löste iaf ett asgrymt gömställe och flaskan stog kvar när vi kom ut. "Men vaddå", tänker ni. "Det måste väl ändå räknas som win?". Och svaret är att det skulle räknas som fett win, förutsatt att dekadent inte hade agerat karaktärsenligt och tappat flaskan i gatstenen direkt när vi skulle hem. FAIL

Nu sitter jag iaf hemma hos dekadent och väntar på att min spaghetti och bacon ska bli färdig. Efter det ska vi kolla film och vänta på Keno-dragningen, vi har mycket pengar satsat idag.

I Spotify just nu:
The Tough Alliance
- Koka-Kola Veins

//danwar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice! Inga pics på era förklädnader?

2009-08-29 @ 18:54:40
Postat av: danwar

Jorå, finns en hel del. De flesta har inte vi, men det kommer garanterat upp så småningom.

2009-08-30 @ 00:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0