Ledighetsproblem

Jag är ju som bekant ganska ledig. Vissa skulle kalla det heltidsledig, jag kallar det "najs". Men nu har jag stött på problem.

Jag borde egentligen plugga till en tenta som jag ska göra om ett par veckor, då jag smet iväg till Thailand sist man kunde skriva den. Men det går ju inte, jag är ju ledig. Man kan inte plugga och vara ledig samtidigt, det är som att sova över hos Ninja och få frukost. Det händer bara inte.

Det roliga är ju att jag faktiskt inte har något alls att göra istället. Jag gillar ju att festa och sånt, men alla som är hemma nu jobbar för mycket för att ha tid med mig, och min sista räddning, dekadent, åkte till lumpen igår. Dassigt. Han kommer att förstöra mitt liv, jag har alldeles för mycket tid nu, och jag är inte alls tillräckligt full. Har ju fan inte varit redlös på över ett dygn nu, börjar må dåligt.
Han kommer hem om typ 3 veckor. Vid det laget kommer jag säkert kamma mig, ha flickvän och annat som inte är bra. Jävla dekadent.

Hur som helst fördriver jag nu min tid med dator- och TV-spel. Inte jättekul, but someone's gotta do it. Funkar väl, så länge man har uppassning av mamma samtidigt. Vilket jag har.
Jag är en sån man.

I Spotify just nu:
The Ting Tings
- That's Not My Name

//danwar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0