Läskig Apolivareklam? Fjanterier.

Folk är ju uppenbarligen dumma i huvudet. Apotekets Apolivareklam skrämmer tydligen folk. Men ah! Sen tittar man på kommentarerna på filmens youtubesida och märker vilka det är som skriver, vilka det är som tycker den är läskig och att Alina Fohlin skulle vara ful, man blir ju mörkrädd av denna ständiga idioti.

 

1. Alina Fohlin är skitsnygg
2. El Perro del Mars sång är råbra
3. Bildkänslan är härligt mysig
4. Reklamen har allt med produkten att göra

Framför allt har många glömt vad reklam handlar om; Att få folk att veta om en produkt amt påverka deras inställning till produkten. Eftersom så många hatare dyker upp med illusionen om internets anonymitetsslöja skriver de glåpord och annat strunt i mägnder vilket får pressen att skriva om saken vilket får fler människor att få reda på produkten, och det verkar ju funka för Apoteket redovisar en ökning av försäljningen av Apoliva. Så, ett gammalt hederligt grande FUCK YOU till alla haters.

I iTunes just nu:
Anna Ternheim
- What have I done (acoustic)

Ninja

Kommentarer
Postat av: danwar

Jag gillar inte alls den här skiten. Hur är ful och ser typ arg ut, what's up with that liksom?

Reklamen gör mig deprimerad, och ger mig intrycket att Apoliva skulle få mig att känna likadant. NEJ TACK

2009-08-04 @ 17:42:04
Postat av: jös

Håller med dig om att hon är snygg, men jag hatar reklamen.

2009-08-05 @ 19:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0