Jag är dassig

Jag blir fan mindre och mindre dekadent, vilket knappast är något bra! Okej att jag fortfarande spenderar större delen av mina dagar framför datorn, vilket faktiskt är ganska bra, men jag har börjat försämra mig på andra punkter.

Jag och Ninja var ju ute och sprang här om dagen. Det var helt okej, speciellt med tanke på att vi avslutade med bastu och ÖL. Jag var riktigt full ett tag där, och det är fan så man ska möta livet.

Däremot har jag inte varit full sen dess. Med undantag från min nödflaska vodka på bordet har jag inte ens sett alkoholhaltiga drycker sen dess. Och det är fan inte bra!
Något händer nämligen med mig när jag börjar släppa min vanliga livsstil. Jag förändras. Idag kände jag att det började komma. På kvällen var jag ute och sprang, utan att bli full efteråt. Det är för jävligt. Och det kommer säkert att fortsätta så här.

Som tur är så är jag ju ganska finurlig. Jag har därför bestämt mig för att göra upp för att den här skiten genom att sporta en härlig Richie Tenenbaum-look (från The Royal Tenenbaums, spelad av Luke Wilson). Det borde räcka. Ser fram emot att den fulländas.

Richie Tenenbaum
Richie Tenenbaum

I Spotify just nu:
Empire Of The Sun
- We Are The People

Puss så länge
//danwar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0