inlägg nr. 300! sprit, dans och dokumentärbakfylla.

igår var vi ute och dansade. det blev en såkallad heldag. efter jobbet gick jag och shredder till vår gode vän systembolaget och köpte massa manlighet på burk/flaska och slöt upp med skruf och stinson på drottningen. det trollades lite, spilldes lite öl, drack lite mer öl, ellen kom och var söt som socker, man ville bara äta upp henne, sen kom en flicka till. sparvarna förflyttades till castle ninja via en bussfärd där även vår malenurse slöt upp i lemmeltåget. vi hade en rätt mjuk förfest och lyssnade på lite musik, blev lite fnissiga och pratade dumheter. då trillade danwar in och tog av sig kläderna, inget underligt där, och vi begav oss mot staden igen.

vi var riktiga schteklirare och stod på viplistan på keybar, så vi bara dansade förbi hela kön och gick in gratis, sen satt vi och schtekte med lite helrör. vi vevade rätt mycket också. uhn tss uhn tss uhn tss. jonny kom och wictor kom. min bror kom och lyckades som en riktig bror han är, bli utslängd inom fem minuter men ninjade snabbt in sig igen. win.
det dansades tydligen rätt mycket, rä'tt fult och förmodligen alldeles för länge. men spriten var gratis och det snurrade i dojorna som rena michael jacksson. vi lämnade malenurse och danwar på dansgolvet och marscherade iväg till storan där det var rockabilly-klubb typ. legendary! jag och jonny splittade efter ett tag och drog på efterfest i haga.

på efterfesten var det massa douchedudes från österrike om typ körde lastbil i u2-entouraget och dom trodde dom var så jävla alpha och skulle jaxa upp småbrudar. det gick sådär. vi skrattade som fan. vid sextiden stack jag hem till en flicka och jag tog inte av mig kalsongerna! det blev skarfötters och o.c. - typ bättre!

i morse slöt de slagna krigarna jonny, jag och shredder upp för att hitta ett par brillor till mig, eftersom världen var ovanligt skitful, just idag. jag var in great need av att stänga ute världen. det failade så vi stack och käkade lunch för 120 jävla ledsna kronor som flög iväg ur min plånka. kinamat är ingen bra bakisgrund alltså. shit pommes frites. sköldpaddshuvud deluxe, men det löste sig efter en trip på restaurangens otroligt fashionabla toalett. förlåt.

det är dagar som dessa, när man vaknar och solen skiner när man själv traskar runt, yr i skorna och betongmössan på sniskan man bara vill smälta genom marken. men eftersom någon var smart en gång i tiden så uppfanns det trick för att klara av sådanna här dagar - dokumentärer!

ninja + shredders bakisdokumentärer 1/8 2009:
1. Mystiska färder - utomjordingarnas mötesplatser
2. Kvinnans orgasm
3. BBS the documentary ep1 - Baud
4. BBS the documentary ep2 - Sysops and users
5. BBS the documentary ep3 - Make it pay
6. BBS the documentary ep4 - FidoNet
7. BBS the documentary ep5 - Artscene
8. BBS the documentary ep6 - HPAC
9. BBS the documentary ep7 - No carrier
10. BBS the documentary ep8 - Compression
11. Batman unmasked: The psychology of the dark knight
12. Snuff: A documentary about killing on camera

Tack också till Coca-Cola, den skrattande kossa och hemköps egna chips.

I Spotify just nu
Blindside
- About a burning fire

Dokuninja

PS. Det här är TRIPPELSPARVs 300:e blogginlägg! DS.

Kommentarer
Postat av: Ellerrrrn

Fjäskfjäskfjäsk för en enda läsare. Jag gillar!!

2009-08-03 @ 19:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0