Fan vad najs

Vaknade i tid imorse, trots att timman var bigudars ormyngel. Jag slängde i mig lite frukost, kollade vilken sal tentan skulle hållas i och cyklade till bussen. Missade den med ca 15 sek och cyklade hem igen för att ta bilen.

Kom in till Chalmers, pröjsade för min parkering och skrev tentajäveln. Jag var där i 40 minuter, maxtid var tre timmar. Safe. Är ganska säker på att jag blev godkänd också, om inte så är väl inte det hela världen? Det finns viktigare saker.


Vilket leder mig in på det andra som händer idag. Vår personliga dekadens, dekadent, kommer hem från sin skyttegrav någonstans i skogen. Tydligen ska han göra vettiga saker (wtf?) imorgon, så han kan inte supa. Däremot kan han göra en massa andra saker som funkar som i alla fall godtagbart substitut. Många sparvar håller i alla fall tummarna för att dekadent ska vara pepp, alla vill höra om de bragder som gjorde honom till bataljonshjälte.

I Spotify just nu:
Kate Perry
- I Kissed A Girl

//danwar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0