Att vakna med en man.

Idag vaknade jag med en man.
Han heter Danwar. Jag hade varit så snäll att han fick sova på mitt golv.
Jag drog fan fram ett liggunderlag till och med. Min bror hade nämligen massa random deckade vänner i gästsängarna och soffan. Vi bara wtf? väckte dem och levde rövare ett tag. Sen hoppade jag i säng, daniel i golvet och så satte vi på lite Henry Rollins och somnade. Nu ligger vi i min säng, bromosexuellt avklädda och tittar på One Piece-animen WIN!
Vad vi sysslade igår skriver nog Syster Martin om sen för jag har inte jättetydliga minnen, men full var jag nog.

I VLC just nu:
One Piece
- Avsnitt 15

Ninja, med en halvnaken Danwar

Kommentarer
Postat av: danwar

fett win. golv är hårt, men är man full så bryr man sig inte.

2009-08-17 @ 23:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0