Att köra till och gå på en Kaninfest

Sitter hemma och funderar på hur kvällen ska bli och mitt i detta funderande trillar en tanke ner i huvudet om att shit det är nog värt att köra bil till Trägårn ikväll, mycket konstigt tanke men så blir det i alla fall. 


Leo joniar hemma hos mig och vi bränner av ner till Kullavik för att plocka upp danwar och ninja. På ninjas uppfart ringer Nillo och säger att han inte gör lumpen på söndagar och därför kommer joina oss på trägårn, fett värt! Efter några goa låtar med The Killers på vägen in har vi landat på Heden, friparkering där win!


Enligt uppgifter skall man dagen till ära kunna köpa biljetter innan så vi som inte jobbar på Liseberg slipper problem med att komma in. Killen vi ska köpa av är tydligen 1: Invandrare 2:Har en ryggsäck 3:Är på Stage-Dorr, vi spanar runt och hittar just denna kille, men inte fan var det rätt invandrare med en ryggsäck på Stage-Dorr utan någon annan. Inte ens lösenord typ "all makt åt Tengil fungerar". Här ser vi även Bolt slå sitt eget VR på 100m sjuk kille alltså. 


Vi drar bort mot Trägårn för att snart inse fuck öppnar det inte 22!?! svar: nej det öppnar 23. Jaha då uppstår en timme att slå ihjäl, dock inget problem i goda sparvars sällskap. Kuken pekar åt Sens så vi drar oss dit, där dricker några en öl och andra tar en räkmacka (mig själv inräknat). Eftersom att en timme i sparvsällskap går undan är vi nära att inte gå mot Trägårn i tid. 


Väl utanför Trägårn ser vi att det har blivit kööö, FUCK! Det går relativ smärtfritt för att vara ett köande. När vi gjort entré beger vi oss direkt till Black Jack borden, jag ber Danwar välja ut den snyggare av de 2 kvinnliga kortutdelarna, vilket senare visar sig vara Win för mig och Owin för Danwar, då det hela slutade på +100 för mig och -340 för honom. Går sedan till baren och beställer en körvänlig drink, blev några stycken under kvällen ska sägas:P Sedan träffar man på Nillo och vi dräller runt en stund dansar runt och steker lite till Riverside motherfucker!!! Nillo tjötar hela om hans skills på att winga men jag låter mig inte luras då jag ser hur ninja har parats ihop med en 26 åring (en mindra nice sådan) !:S!


Emo-erik tjatar på om hur dåligt det är att folk inte röker då han är röksugen (som sjuksköterske-student håller jag inte med honom), inser snabbt att en sparv är abstinent och behöver få i sig lite nikotin, tar på mig uppdraget och letar runt. Då jag är nykter och kan prata på ganska bra utan alkohol i kroppen löser jag detta inom kort, hittar Emo-erik och levererar paketet. Han har då hittat en dam med "indiska-cigg" vad dessa innehöll kan ju diskuteras. 

Slår mig sedan ner i Ninja och Leos sällskap, sitter där och tar det lugnt (=spanar ut över folkhavet) känner hur en dam sitter och spanar lite sådär och klart man blir lite nyfiken liksom, tror även jag känner igen henne. Tydligen så jobbar hon på Joels avdelning och som den wing han är så är det inga problem att inleda samtalet enligt konstens alla regler. Vi sitter där och pratar en ganska bra stund, jag inser snart att shit va trevlig dam detta var. Samtalet fortsätter i säkert 30 min, vi drar sedan till dansgolvet och svänger våra lurviga med övriga Lisebergare. Kvällen börjar lida mot sitt slut och hemgång stundar, jag står nu i valet och kvalet att fråga denna trevliga dam om en fika skulle locka kommande vecka, frågan ställs hursom aldrig och vetfan om jag inte ångrar detta lite idag, men men går ju att lösa liksom. 

Folk tjötar om mat så vi rullar mor Avenyn, alla sparvar äter sig mätta på förstklassiga mat som endast See-byllla and S-leven kan erbjuda. Vi traskar bort mot Heden och jag bränner på hemåt, gott att köra då baksättet hade +1. 

Man kan sammanfatta det hela som en bra kväll för mig då jag hade sjukt trevligt, sjukt roligt och jag gick + på BJ (kan ha att göra med mitt nyktra tillstånd).

iTunes just nu:

Saturday Night [Feat. Whigfield] - KLM Music

 

/Malenurse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0