Att hitta rätt mängd

Igår var det nollning med beachvolley i NRJ hallen i sisjön. För övrigt i samma byggnad som man går och får spö i av människor med persiska namn. (Det lät mer som Abu Ghraib än det var tänkt men Skruf och Opooa fattar). Hela handels var samlat förutom Opooa som bangade pga av sitt bristande intresse för bollar. Våran juristgrupp bestående av väldigt många människor delades in i två lag. Jag valde det med de bästa spelarna. Vilket var ett underbart drag då tävlingsdjävulen inom mig fick orgasm varje gång vi vann. Ni som har spelat volleyboll vet att detta är något man gör bäst med några öl i kroppen. Det magiska talet maxtalet ligger på 3, förutom för små skolflickor som gör bäst i att stanna på 1-2. Hur gick det då? Mitt lag vann flest matcher av alla, dessutom flera av dem i utklassningstil. Väl hemma upptäckte jag likt en Livingstone eller Marco Polo en ny öken. Den hade ansamlats i mina kalsonger. En lång dusch senare och två och halvt kilo mindre sand senare gick jag och la mig.

Idag är det nya tag med 90-tals fest på handelspuben. Jag fick med mig Opooa. Ska bara hitta rätt kläder. Min mor föreslog att jag skulle "goggla" på det.

I Spotify just nu:
Story Of The Year
- And The Hero Will Drown

//Lakimies - mer känd som Carl



Sagt om min nolltröja på Facebook: "Be a lawexpert - or die trying".
På beachwolleyn igår upptäckte jag den snyggaste nolletröjan ever(på en jurist javisst). Jag är nästan förvånad att knattarna inte ser ut så på riktigt. Tyckte det passade dom svinbra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0