Us; The Hollows streamas på MySpace.

Uppföljaren till Intohimos kanonplattan Failures, failures, failures & Hope har nu släppts för streamning på bandets myspace http://myspace.com/intohimo . Nya Us; The Hollows är super bra och det är svårt att toppa förra plattan, som i min bok är den bästa skivan som någonsin släppts, men det går rätt bra ändå - mer välslipat och fint än tidigare mer ruffa släggsound. Att Johans röst har utvecklats en miljon gånger till det bättre är otroligt kul och jag blir så glad när jag hör hur tighta vocals det är på nya plattan. Jag hoppas bara att killarna inte glömmer av att de faktiskt släppte världens bästa platta som första fullängdare och att alla låtarna från den är publikfavoriter som inte borde glömmas bort i morgon när de spelar förband åt UnderoathTrädgår'n.

I iTunes just nu:
Intohimo
- Of Priests and Pretenders

Ninja på konserthumör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0