skitliv och sånt.

Igår krashade min MSN. Jag hade fått en Trojansk liten jävel i min dator och Farbror Norton hade varnat mig länge om honom. Men jag var tvungen att stänga av datorn för att få bort honom. Det tar ju flera minuter. Suck. WWW-Guden bestämde sig således för att straffa mig för min hybris och ignoranta attityd och gjorde så att den lille Trojanske krigaren stal alla mina lösenord till Hotmail och annat skräp och skickade spam till alla mina goda vänner i min adresslista. Men det slutar inte. Alla mina kontakter raderas ur min kontaktlista och jag var tvungen att lägga till de få jag hade i huvudet. Detta har fått konsekvenser 1) Hur skall jag ragga på mina ragg från Knullkontakt.se? 2) Jag är helt isolerad från kommunikation med omvärlden, och framförallt 3) Jag har ingen aning om vad för musik alla mina vänner lyssnar på just nu.

I iTunes just nu:
BatAAr
- THE GENERATION ANTHEM

Ninja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0