Nyhet: Blondin-Ninjas äventyr!

Tjabba alla! Idag lanseras det första avsnittet i följetången Blondinninjas Äventyr.
Till att börja med måste jag presentera mig lite:
BLONDINNINJA är en målomedveten kille som tycker om att driva med folk. Bor på undervåningen i sina föräldrars hus i en välkammad (och vattenkammad) förort söder om Göteborg. Älskar allt som har med bloggar att göra! Är en sucker för humor! Tycker om tjejer jättemycket <3.
Idag var jag i skolan (suck), jag började skittidigt! Klockan 10 (trött!). Vi skulle ha läst en bok som hette Jane Eyre av Charlotte Brontë, men hallå eller - den var ju jättelång och så. På rasten köpte jag lite frukost: Ostfralla (20:-) och Ramlösa Citron (10:-) - båda inhandlade på Café Näckrosen som är vackert beläget i Humanisten. Efter skolan åkte jag hem med bussen, och jag somnade! Jag höll nästan på att missa min hållplats, men jag hann hoppa av i tid (tur!). Pust! En ny vecka, nya äventyr! Min vecka kommer se ut såhär:

Måndag: Skola sen somna på bussen, hallå kan ni inte läsa det jag skrev ovan eller?

Tisdag: Sova till lunch, runka och sen åka till jobbet

Onsdag: Jobba hela dagen, sen skall jag till McDonald's och äta trerätters med mina vänner

Torsdag: Då skall jag på konsert, jag skall se två band och alla är jättesnygga!!!

Fredag: Lön och studiebidrag = Ninjafylla och använda mitt utseende för att få ligga.

Lördag: Efterfest, brakfull -> Bakfull.

Söndag: Vaknar ur koman och skall träffa en kompis, kanske dra och shoppa?!

Det är väldigt krävande att vara en Blondinninja, och jag det är väldigt påfrestande att gå på stan när folk tisslar och tasslar bakom min rygg "Kolla det är Blondinninja!", "Hörde du att han kanske är ihop med lillsessan?", "Jävlar i gatan vad snygg han är". Snälla beröva mig inte på min oskuldsfulla barndom.

Puss!
Blondinninja

I den rosa iPoden just nu:
Intohimo
- Too many failures, too few reasons


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0