Modellgrej, sejdeln och näsblod

Japp, det var min gårdag det. Och troligtvis även dagens agenda, med det ev. undantaget Sejdeln då.

Anywho, gårdagen då. Det spännande började väl ungefär vid halv fem, då jag fick ett SMS av Max och en kvart senare mötte upp honom vid Queen för en öl. Pepp! Sen gick jag vidare till den här grejen där jag skulle bli klippt och visas upp. Inte helt fel det heller. Sen sprang jag snabbt och kvickt bort till LM för att kolla på "LM Songcontest 2009". Det var bra, förutom att jag inte hann se allt för att jag var tvungen att gå tillbaka till hårskiten.
Där var det ganska tråkigt denna gången, mest att sitta i ett rum och dricka smoothies och äta choklad. Och så började jag blöda näsblod också, svinbra timing. Lyckades dock vara min tid på scen utan ytterliggare blodvite, och nu bar det av ut med mina vänner. Vårt första stopp blev, inte helt frivilligt, PC. Ölen är dyr, liten och inte alls lika god som på andra ställen. Men men, det är ju ändå öl.
Till slut lyckades vi dock komma iväg mot Sejdeln. Fy fan vad najs :)
Folk var dock inte särskilt pepp, och efter äventyr där gick vi nog hem runt 1. Inte helt okej. Var faktiskt den tråkigaste kvällen som jag har haft med sparvar på riktigt länge. Trist.

När jag kom hem tog jag en dusch och somnade.

/Solidpayne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0