Mobilklockan

När jag bodde i USA ställde klockan på min mobiltelefon, en rosa Motorola V3 Razor Bubblegum edition om klockan till lokal tid, Chicago, Illinois men när jag kom hem ett år senare ändrade den inte tillbaka. Jag letade febrilt efter ett sätt att kunna ställa in klockan, men utan resultat. Jag lät alla mina vänner titta på den, utan resultat och lämnade till och med in den i en elektronikaffär, men icke. I torsdags var jag på Sticky Fingers och såg BatAAr spela. Efter spelningen satt jag med min gode vän Felix som spelar bas i sagt band, och vi har suttit med öl i handen ett par timmar och han tar telefonen och som en dyngrak MacGyver löser han mina tekniska motgångar och ställer in tiden korrekt för Göteborg, Sverige. Tack och Pepp!

I Spotify just nu:
Dir en grey
- Inconvenient Ideal

Ninja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0